• Δωρεάν αποστολή πάνω απο 200euro.
  • Χωρίς προθεσμία επιστροφής.
  • Επαφές:2103000474

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ (FAQ)

Εδώ μπορείτε να βρείτε τις απαντήσεις στις συχνότερες ερωτήσεις. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε την απάντηση στην ερώτησή σας, μπορείτε να την γράψετε στην σελίδα Επικοινωνίας ή να καλέστε στο +302111989555.

1. Τι σηµαίνει το γράµµα "C" μπροστά από το μέγεθος στα υποδήματα;

Το γράµµα "C" σημαίνει ότι το μέγεθος είναι για βρεφικά και παιδικά υποδήματα.

 

2. Επεξήγηση κατάστασης της παραγγελίας σας.

"Αναμονή επιβεβαίωσης" – Η Παραγγελία σας έχει γίνει δεχτή στο σύστημα μας, αλλά ακόμα δεν έχει επεξεργαστεί.

"Προβληματική παραγγελία" – Η Παραγγελία χαρακτηρίζεται ως  " Προβληματική ", όταν κατά την επεξεργασία της έχει εξαντληθεί κάποιο προϊόν ή διαθέτει εσφαλμένες πληροφορίες. Στην περίπτωση που ο σύμβουλός μας δεν καταφέρει να επικοινωνήσει μαζί σας στο τηλέφωνο που έχετε δηλώσει την παραγγελία, τότε αποστέλλεται αυτόματα σε σας ενημέρωση μέσω SMS και e-mail.

"Αναμονή παράδοσης" – Η Παραγγελία σας έχει ληφθεί και έχει σταλθεί για επεξεργασία. Ο χρόνος παράδοσης είναι μεταξύ 7 και 13 εργάσιμες ημέρες.

"Απεσταλμένη“- Η Παραγγελία έχει δοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών “Speedex” και εντός 5 εργάσιμων ημερών θα παραδοθεί στην καθορισμένη διεύθυνση σας.

"Παραμονή στο γραφείο" – Τουλάχιστον ένα από τα παραγγελθέντα προϊόντα από την παραγγελία σας είναι διαθέσιμο σε μας. Για να μην σταλθεί με ξεχωριστή παράδοση, παραμένει σε μας και αναμένει τα υπόλοιπα προϊόν/ντα από τον/τους προμηθευτή/ες μας.

 

3. Παρέχεται πληροφορίες σχετικά με τις διαστάσεις των πάτων των παπουτσιών σε εκατοστά;

Επί του παρόντος δεν διαθέτουμε αυτήν την πληροφορία, αλλά σύντομα θα μπορούμε να την παρέχουμε.

 

4. Ποια εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) θα μου παραδώσει την παραγγελία μου; 

Συνεργαζόμαστε με την εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) Speedex. Τα έξοδα αποστολής για παραγγελίες αξίας ως και 200€ είναι 3.99 € (κάτω από συγκεκριμένες διαφημιστικές εκστρατείες, τα έξοδα αποστολής μπορεί να είναι 0.00 €.), ανεξαρτήτως με το αν η παράδοση προορίζεται για την διεύθυνση που έχετε δηλώσει ή για το κατάστημα της εταιρείας ταχυμεταφορών (courier). Για παραγγελίες άνω των 200€ η παράδοση είναι δωρεάν.

 

5. Μπορώ να αντικαταστήσω ήδη υπάρχων προϊόν/τα σε ήδη υπάρχων παραγγελία;

Η παραγγελία προωθείται στον προμηθευτή μας, αμέσως μετά την καταχώρηση της και συνεπώς δεν υπάρχει δυνατότητα να επεξεργαστεί. Παρόλα αυτά υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης ή επιστροφής χρημάτων, σε περίπτωση προβλήματος.

 

6. Μπορώ να αντικαταστήσω ή να επιστρέψω ήδη υπάρχων προϊόν/τα και ποια είναι η διαδικασία;

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε αγορασμένο προϊόν, χωρίς περιορισμό στο χρονικό διάστημα, μετά την παραλαβή του. Παρακαλούμε το προϊόν να είναι συσκευασμένο και ζυγισμένο προσεκτικά, καθώς, αν επιθυμείτε να επιστρέψετε αγορασμένο προϊόν, θα πρέπει να διατηρήσετε την εμπορική του εμφάνιση / υποχρεωτικά θα πρέπει να διατηρηθεί η ετικέτα του και το κουτί του, να μην είναι φορεμένο, πλυμένο ή σιδερωμένο/.

Το κόστος της επιστροφής των προϊόντων βαρύνουν τον πελάτη, εκτός από τις περιπτώσεις όπου παραδόθηκαν λανθασμένα ή ελαττωματικά προϊόντα. 

 

7. Διαθέτετε κατάστημα, στο οποίο μπορώ να δοκιμάσω τα μοντέλα;

Επί του παρόντος δεν διαθέτουμε κατάστημα. Η αγορά μπορεί να γίνει μέσω διαδικτύου (online) ή μέσω τηλεφώνου.

 

8. Υπάρχει η δυνατότητα δοκιμής του/των προϊόν/τος πριν από την πληρωμή;

Δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Σε περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα με το μέγεθος ή το μοντέλο δεν σας ικανοποιεί, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε την παραγγελία σας ή τμήμα της και να αντικαταστήσετε το προϊόν ή να γίνει επιστροφή χρημάτων.

 

9. Πώς να επιλέξω σωστά το µέγεθος;

Σε ορισμένα προϊόντα, τα μεγέθη δεν είναι γραμμένα με συντομογραφία, αλλά με την πλήρες ονομασία τους. Με αύξουσα σειρά τα μεγέθη έχουν ως εξής:

  • XSExtra Small / Еxtra Sml
  • S – Small
  • M – Medium
  • L – Large
  • XL – Extra Large / Extra Large
  • XXL – XX Large / 2X Large
  • XXXL – XXX Large / 3X Large κτλ. 

 

10. Μπορώ να προσθέσω επιπλέον προϊόν/τα σε ήδη υπάρχων παραγγελία;

Η παραγγελία προωθείται στον προμηθευτή μας και συνεπώς δεν υπάρχει η δυνατότητα να προστεθεί επιπλέον προϊόν ή να επεξεργαστεί ήδη υπάρχων προϊόν μέσα από την παραγγελία. Αν θέλετε μπορείτε να κάνετε καινούργια παραγγελία αλλά θα είναι µε ξεχωριστή παράδοση.

 

11. Πως μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Η πληρωμή µμπορεί να γίνει είτε κατά την παράδοση με αντικαταβολή, είτε µέσω Pay pal.

 

12. Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Οι παραγγελίες αποστέλλονται από την Αγγλία στο διάστημα 7 - 13 εργάσιμων ημερών.

 

13. Τι σημαίνει το γράμμα πριν ή μετά από τα μεγέθη στα jeans και στα παντελόνια;

Το γράμμα „W“ σημαίνει, ότι οι αριθμοί που υπάρχουν μετά από αυτό, αναφέρονται στο μέγεθος της μέσης, σε ίντσες. Τα γράμματα μετά το „W“ υποδεικνύουν το μήκος του συγκεκριμένου μεγέθους, πιο συγκεκριμένα:

  • S – Short (πιο κοντό)
  • R – Regular (φυσιολογικό μήκος)
  • L – Long (πιο μακρύ)